Alla hjärtans dag

(null)

Den fjortonde februari, Alla hjärtans dag har varit regnig, men full av god mat och fika. 
Efter frukosten åkte jag ner till Landhs konditori och inhandlade lite diverse gott. 
När jag kom hem tvättade jag min bil och bytte vatten till hästarna i hagen. 
Till kaffet hade jag köpt semlor. Bosse fick en vanlig och jag provade en wimla. En wienersemla med nougat istället för mandelmassa och nougatgrädde. Den var god men mäktig. 
(null)

Jag satt & stickade en stund, funderade på att springa en sväng men regnet fick mig att avstå. 
När hästarna hade gått in mockade jag alla tre hagarna. 
Sigge fick en välförtjänt vilodag men jag hade Jonie klar när Stephie kom från jobbet. 
(null)

Till kvällen hade jag köpt en tapasbricka som vi mumsade i oss. Det var riktigt gott. 
(null)

Så nu är jag egentligen för mätt för att sova.. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0