Bak & pw

Kjell kom till Bosse på förmiddagen för att dom skulle laga hans bil. 
Jag bakade lite till fikat. 
(null)

(null)
Biskvier och blåbärsmuffins. 
Sen tog jag en pw. Det var ganska halt bitvis. 
(null)

(null)

Lite iskonst i diket  
(null)

Det krånglade med Kjells bil så jag lagade mat till oss alla tre. Köttfärslimpa fick duga idag. 
Direkt efter maten gick jag ut & red Sigge. 
Han travade rätt bra medan galoppen var lite jobbigare. 
Jag hann precis bli klar och byta om tills Stephie kom & hämtade mig. Vi åkte först till Hööks, för att prova jacka & köpa brodd. 
Vi gjorde en snabbvisit på A6 också & köpte hårolja och Stephie köpte träningstights. 
Nu ska hästarna få sin nattamat 
God Natt 
Kram ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0