Black Stone

Min dag har varit ganska lugn. Jag stickade, lagade ett hål i ridbyxorna & pysslade lite med blommorna på förmiddagen. 
Jag tog in hästarna halv två mitt i en regnskur  och red Sigge. 
Han var pigg idag men ändå "lydig" inga okontrollerade galopper nu tack & lov. 
Halv fyra sprang jag in och tog en snabbdusch. Håret flätades om snabbt och jag fick på mig lite andra kläder. 
Vid fyra hämtade Ester & Magnus oss och vi åkte in till tändsticksområdet i Jönköping för att äta på Black Stone. 
Det är vår absoluta favoritrestaurang just nu. 
B & jag tog (som vanligt) Chefs Choice Meny
(null)

Ester & Magnus valde lite annat men alla var så nöjda & mätta när vi åkte hemåt. 
(null)

Stephie & jag fixade stallet för natten tillsammans när jag kom hem & hon hade ridit klart. 
(null)

Jag är så mätt nu så det blir tidigt i säng för jag orkar inte göra nåt annat. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0