Familjemiddag

Jag skalade potatis efter frukosten, till gulaschen och gjorde salladen klar. 
Sen kom Stephie & jag tränade Sigge för henne. Vi jobbade vidare med skolorna & det blev bara travarbete idag. 
(null)

Solen sken så vi skrittade ut en sväng efteråt.
(null)

 Tim kom precis när vi kom tillbaka till stallet. Han hade varit på jobb i Bankeryd innan. 
Vi gjorde klart maten, Stephie gjorde vitlöksbröd & vi rörde ihop en kladdkaka till efterrätt. 
Daniel och Amanda hade annat för sig idag så det var bara vi fyra som åt. 
(null)

(null)

Det var en stor gryta med gulasch så både Stephie och Tim fick med till matlådor och vi har kvar till minst en måltid till. 
S & jag gick en promenad när vi hade tagit in hästarna. 
(null)

(null)
Det är som sagt både lite vinter och lite vår här. 
Resten av kvällen har jag mest slöat i soffan. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0