Kraft

Jag tittade lite på OS efter frukosten. Det blev ett guld och ett silver till Sverige genom damernas sprint i längdskidor. 
Vid elva kom en lastbil med vårat kraftfoder.   Chauffören lastade av pallen mitt på vägen utanför stallet. 
Som tur var behövde inte grannen passera med bil just då. 
(null)

(null)

Det gick ganska snabbt att lyfta in dom.      440 kg blev det sammanlagt och mer än fullt i våra förvaringslådor. 
(null)

Jag lagade spagetti med köttfärssås till middag. 
Bakstycket är nu färdigstickat och jag har precis påbörjat framstycket. 
Ridhuset var bokat (igen) fram till 18 så det var bara att vänta. Stephie kom och tränade mig, Jonie hade vilodag. 
Det kändes ganska bra idag! Bettet och nosgrimman är nog rätt känns det som. 
(null)

Imorgon gör vi tvärtom, då vilar Sigge men Jonie jobbar. 
Nattfodringsdax nu. 
God Natt ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0