Måndag med OS

När stallet var klart hann jag precis in för att se Sara Hector ta OS-guld i storslalom. 
Sveriges tredje guld hittills. 
Sen tittade vi på damernas skidskytte, där blev det inga medaljer idag. 
Vi (Stephie ) har beställt nytt kraftfoder från Saracen som kommer levereras denna veckan förhoppningsvis. 
Sist beställde vi lite för mycket & då vi ett tag bara hade en häst också har vi några säckar kvar som har passerat utgångsdatum. 
Jag plockade bort dom (hoppas kunna slänga dom på återvinningen?!?) från förvaringslådorna och gjorde plats för dom nya säckarna. 
Det blev en promenad idag med. Solen sken men det blåste kallt. 
(null)

(null)

Det blev mat kvar igår som räckte till oss idag med. 
Wilda & jag satt en timme i soffan innan jag gick ut i stallet. 
(null)

Hästarna var klara när Stephie kom. Vi hade lite bråttom för ägaren till ridhuset bokar upp det stup i ett för att få vara själv när hon rider.
Inte roligt när hon bokar på "bästa" ridtid (typ mellan 17-18.30) när dom flesta vill rida. 
Idag var det bokat 18 till 18.30. 
Vi hann rida men det är jobbigt att vara tidspressad. 
Jag tycker att Sigge funkar bättre på det nya bettet och nosgrimman. Hoppas att det håller i sig så att vi "överlever" tävlingen på söndag. 
Nattinatti 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0