Ogjort ärende & sanna ord

Allt har inte gått min väg idag. 
Efter att ha dammsugit huset & druckit kaffe åkte jag till homeopaten (i Jönköping) för att köpa lite mediciner. 
Men han var inte där, jobbigt. Nu måste jag ju åka tillbaka någon dag nästa vecka. 
Jag åkte tillbaka hemåt men stannade till på Ica för att handla och hämta ut ett paket. 
Jag beställde några tröjor från Hööks häromkvällen när dom hade rea. 
(null)
Det här är tre av dom. 
"Tyvärr" köpte jag en till 😂 Den blev lite för sann för min smak. Visar den snart. 

När jag kom hem bytte jag om direkt och gick ut för att rida. När jag nästan var framme vid ridhuset flög Sigge i luften & trampade av sig ena bootsen. 
Jag plockade upp den & gick in i ridhuset. 
Väl därinne fortsatte Sigges explosioner. Har ingen aning om vad som tog åt honom. Men eftersom jag var själv vågade jag inte hoppa upp på honom utan gick hem igen… 
Vad det stod på tröjan??!!
Kolla här:
(null)

Haha, jag vill ju inte alls att det som gör mig glad ska bocka av mig! Jag är alldeles för gammal för det! 
Skithäst 
Vi åt laxfilé sen och satt en stund i soffan med Wilda efteråt. 
(null)

Stephie var i Hökerum & red ikväll & kom hit efter så vi nattfodrade tillsammans. 
Det mesta av all snö som kom igår har smält bort då det har regnat nästan hela dagen. Men nu ikväll har det börjat snöa massor igen. Den här vintern tar visst aldrig slut. 
(null)

(null)

God natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0