Rida, springa, promenera & laga mat

Stephie kom ganska tidigt & tog hand om mockningen. 
Sen red jag och Stephie longerade Jonie. 
Sigge fick bara jogga idag, efter equiterapeutbehandlingen igår. 
(null)

Stephie åkte till Hökerum sen för att rida Rocky och "Skallis"
Jag satte på tvättmaskiner både här hemma & hos Pia. 
Solen sken för fullt ute & det var riktig vårkänsla. Jag sprang 5 kilometer medan tvätten blev klar & hängde båda maskinerna sen. 
(null)

När Stephie kom hem var maten klar & vi åt. 
Lite senare ville Bosse ta en promenad så då gjorde vi det. Vi passerade Rickarp & träffade Karin & Maggi där. Vi stod & pratade en stund & fy vad kallt det blev. Temperaturen sjönk lika snabbt som solen i horisonten. 
(null)
Både vinter och vår på samma bild

(null)

Jag frös så jag skakade när vi gick vidare, jag fick hoppa & springa för att hålla värmen. Bosse går ju inte så fort. 
Sen åkte jag & handlade direkt. Vi ska ha lite familjemiddag imorgon. 
Jag håller på med maten fortfarande, det är långkok som blir bättre om den får stå över natten. 
Det har varit full fart hela dagen så nu är jag trött. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0