Tävling

(null)
Idag var det dags för årets första tävling och debut för Sigge i Msv C. 
Stephie friserade oss båda så vi blev fina i håret/manen. 
(null)
Det är inte så lätt att få upp mitt hår så att det sitter stadigt under hela ritten, men idag gick det jättebra. 
Tävlingen var på Jönköpings Fältrittklubb som ligger bara 10 minuter bort. 
Sigge sköttte sig bra hela tiden, både i transporten, på framridningen och på banan. Det är roligt när man känner att man kommer till lite ridning inne på banan, att man kan påverka hästen och att den faktiskt lyssnar. 
Det kändes som om det har hänt ganska mycket sen min förra start (när nu den var?!)
Kul hade vi i alla fall, mycket tack vare Stephies hjälp förstås. Så skönt att ha henne på framridningen som ser & kan coacha på bästa sätt ❤️
Vi nådde drygt 71% och kom tvåa på det. Jag är jättenöjd. 
(null)

(null)

(null)
Prisutdelningen bakifrån 

(null)

(null)

(null)
Kritiken var väldigt positiv också & det är ju alltid kul! 
(null)
(null)

Tack & lov för kalopsen jag gjorde i torsdags. Den har gjort så att vi har överlevt helgen tror jag, med alla träningar & tävling! 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0