1 Januari 2022

Nytt år & nya möjligheter. 

Idag valde jag möjligheten att slappa 😅
Jag släppte ut hästarna vid halv nio & satte mig sen i soffan en lång stund. 
Stephie kom sen & vi gick ut & red. Jonie hade vilat två dagar så vi hickning i ridhuset. 
Min tanke var kanske ett ganska lugnt pass eftersom jag var rätt seg själv, men så blev det inte. Vi kom igång både Sigge och jag & blev svettiga båda två. 
(null)
Min gräddmule ❤️
Efter det har det inte hänt så mycket här. 
Det har mest sett ut så här;
(null)

Vi åt tacos som omväxling, jättegott. 
Jag sov dåligt inatt och lyssnade en hel del på ljudboken. Jag har ingen jättebra bok på gång just nu, men det är ok för det är lättare att somna om boken inte är för spännande. 
Mycket beror på uppläsaren också, jag väljer bort böcker med dåliga uppläsare. 
Jag kollade min historik för året, det har blivit några böcker. 

(null)

Nu tittar vi på Agnetas nyårskarameller & sen ska hästarna få sin nattmat. 
Imorgon ska jag rycka upp mig & få lite gjort. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0