Äppelkaka & muffins

B var sugen på äppelkaka idag så S & jag gjorde en. Samtidigt bakade vi chokladmuffins, som fick åka in i ugnen först. Men medan jag vispade vaniljvisp blev muffinsarna "övergräddade". Vi hörde inte timerns pip pga elvispen. 
Stephie vill ha kladdiga muffins så vi gjorde snabbt en ny omgång & höll noga koll på tiden den gången. 
Ridningen blev lite "av och på" idag. Vi red igång båda hästarna först & sen pausade jag lite för att filma Stephie & Jonie. 
När S ridit klart hjälpte hon mig, idag mest fokus på öppna och sluta. 
(null)

(null)

(null)

Jag fick pepparbiff med pommes när jag kom in, det var gott. 
Det har snöat nästan hela dagen här. 
Stephie och Danne kom tillbaka vid sex-tiden & vi kvällsfixade lite i stallet. Sen var dom så snälla & hjälpte mig att skotta hela gården 🙏🏻
(null)

(null)

(null)

Det blir ett ordentligt fyspass att skotta för hand. 
Nu ska jag ut igen & bädda ner dom fyrbenta för natten. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0