Barnvakt och sjukhusbesök

Felix och Malte kom hit strax före åtta i morse. 
Jullovet är slut men dom hade studiedag idag och fritids är stängt. 

(null)

Vi fikade, spelade yatzy, lekte ute & lekte med Wilda inne. Till lunch gjorde Bosse plättar. 
Lisa kom och hämtade pojkarna vid halv två. Då tog jag in hästarna och vi åkte in till Jönköping. 
Bosse skulle vidare till ett möte i Gränna och jag gick upp till Tim. 
Med mig hade jag ett par kryckor. 
Tim trampade snett igår när han spelade padel, eller hoppade och landade snett. 
Han fick hjälp direkt att både kyla & linda foten men den svullnade ändå mycket. Jag tyckte att han kunde avvakta igår, men när den kändes sämre & var mer svullen idag så ringde han vårdcentralen. 
Efter besök där, som jag körde honom till, åkte vi vidare till röntgen på Ryhov. 
Som tur var visade det ingen skelettskada. Ledbandet mår nog mindre bra men med hjälp av fysioterapeut hoppas vi att det läker bra & hyfsat fort. 
Jag var hemma igen runt fem-tiden & då hade Stephie gjort iordning Sigge åt mig. 
Vi fick ett ordentligt träningspass med piaff och träning av programlinjer m.m
B hade köpt med grillad kyckling när han kom hem som vi ätit ikväll. 
En stund framför tv:n har det blivit nu med. 
(null)

Nu ska jag göra dagens sista stalltjänst & sen duscha & sova.  
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0