Canastakväll med M&M

I morse var jag jättetrött och seg. Jag både åt och framförallt drack för lite igår & det var det jag kände av idag. 
Men ute sken solen & bara det gör ju att man blir piggare. 
(null)

Jag dammsög på förmiddagen och bakade knäckflarnskorgar till kvällens efterrätt. 
Jag tog in hästarna vid två för att hinna rida. Galopparbetet gick rätt ok idag men skolorna (slutorna) strulade i början. Efter en stund gick det bättre men han lyckades trampa av sig en av bootsen. Han trampade på vänster framboots med höger fram och höll på att ramla….
Nu ikväll var han en liten aning tjock i vänster fram. Hoppas att det inte är något nu när träningar & tävlingar drar igång. Det vore ju så typiskt. 
(null)

(null)

(null)

Jag hann ganska precis in och duscha innan Mats och Marie kom. 
Vi åt hemmagjord kebab och "flarnkorgarna" med hallongrädde toppat med hallon och blåbär. 
(null)

Det blev en omgång Canasta också som B & jag vann. 
Mysigt med lite umgänge igen, det blir ju inte så ofta nuförtiden. 
Dax att sova, klockan är 23.45
(null)

(null)

(null)

God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0