Fredag

Idag blåste det lite mindre tack och lov. 
Jag har haft en lugn dag. Plockat lite här hemma, städat lite och sytt i ett par knappar. 
Vi tog en promenad mitt på dagen. 
(null)
Solen skymtade fram men det var ganska kallt. 
Jag letade reda på ett stickmönster och ett par stickor och började sticka lite. 
Men det var lättare sagt än gjort för Wilda tyckte att det var väldigt roligt med garn & stickor. 
(null)

Jag hade gjort iordning hästarna när Stephie kom från jobbet. 
Vi tränade vidare på delar av Msv C:1 & blev lite svettiga båda två. 
B hade gjort kebab till kvällen. 
Nu ska jag bära ner Wilda till sängen & natta hästarna. 
(null)

Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0