Inte lätt

(null)
En fin rosa himmel svävade över Kolaryd när jag släppte ut hästarna. 
Stephie kom & mockade sen innan vi red. 
Att det är så svårt att rida… 
Så mycket att tänka på hela tiden och så har jag en häst som lyckas hitta minsta lilla kryphål att komma undan på. 
Ibland misströstar jag men jag ska klara det, med Stephies hjälp. Hon har alltid bra tips och lösningar till mig. Men sen gäller det ju att både komma ihåg allt och kunna utföra det. 
Sigge drog iväg två gånger med mig idag men jag fick tag på honom ganska snabbt igen. 
Stephie filmade lite trav idag, nyttigt att se sig själv. 
(null)

(null)

Vi var möra både Sigge och jag efteråt. 
Det var så skönt att sitta i soffan med en kopp kaffe sen. 
Vi åt lövbiff med pommes framför tv:n idag. Jag ville se världscupen i skidskytte, kors i taket. En tjej härifrån Bankeryd, Annie Lindh, var med.
Hon red när hon var yngre och vi hade hennes ponny här ett tag. Lite senare blev Stephie fodervärd till Annies mammas häst Lexica. 
Kul att hon har blivit så duktig, hon har varit väldigt målmedveten. 
Jag har försökt sticka lite på min väst också. Tyvärr tycker Wilda också att det är jätteroligt med stickning så det blir lite dragkamp både om garnet och stickorna. 
(null)
Kvällshimlen gick mer i gula och orangea toner. 
Inte så tjusig bild precis med alla våra hösilagebalar..
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0