Jogg & nytt sågningsförsök

Det var en fin morgon igen, med både stor måne och rosa himmel. 
(null)

(null)

Solen sken på förmiddagen men det var ganska kallt. Jag passade på att mocka Beas  hage nu när det är snöfritt. Dock är det inte helt lätt eftersom en del av högarna är fastfrusna. 
Bea rullade sig flera gånger & jag knäppte ett par bilder men i rakt motljus. 
(null)

(null)

Sen var det dags att göra ett nytt försök att få ner trädet. Men idag ville inte motorsågen vara med. B fick åka iväg och köpa reservdelar istället och meka ihop den sen. 
Jag drog på mig träningskläderna och sprang fem kilometer. 
(null)

(null)

Stephie kom efter jobbet & vi gick till ridhuset. Sigge gick bättre idag & jag fick bra hjälp av Stephie. Hon är så duktig på att hitta lösningar på "svårigheter"
Dax att hänga tvätten & sen sova. 
(null)

God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0