Konst, mys och nytt recept

Wilda hade roat sig med ett paket pappersnäsdukar inatt. 
Fast hon försökte påskina att hon var helt oskyldig till det hela. 
(null)

Stephie kom med fin iskonst på motorhuven idag. 
(null)

(null)
Snyggt tycker jag. 
Vi red på förmiddagen och det blev ett ordentligt pass för mig & Sigge. Lite längre och jobbigare än jag hade tänkt på grund av att han drog en repa med mig igen. 
- Halvhalt, vad är det? Jag springer fortare istället, verkar Sigge tänka ibland. 
Eller tänka… gör han det..?! 😅 
Man undrar ju. 
Vi var nöjda till slut i alla fall. 
Wilda & Jonie hade en mys och gosstund i stallet. 
(null)

(null)

(null)

Solen sken så efter kaffet tog Stephie och jag en pw. 
(null)

(null)

När vi kom hem lagade vi mat efter ett nytt recept som T&A har tipsat om. 
Dubbelmarinerad kyckling med ljummen couscoussallad serverad med en fetaostkräm. Det var riktigt gott. 
(null)

Sen ville Wilda (och jag) mysa i soffan en stund. Hon låg som en lång limpa i mitt knä & sov en lång stund. 
(null)

Nattinatti 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0