Promenad och lunch

Idag har vi haft soligt och kallt. 
B & jag åkte in till Jönköping när hästarna var lunchade. 
Jag behövde ett par grejer på Granngården och sen passade vi på att ta en promenad runt Munksjön. 
Det är nog det vanligaste promenadstråket för Jönköpingsborna. Massor med folk var ute idag med. 
Men vi blev jätteförvånade över att det inte var plogat & sandat överhuvudtaget. Med andra ord var det både knöligt och halt. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag ringde Tim & Amanda innan vi gick för att höra om dom ville gå med men Tim var på kundmöte. När vi nästan hade gått runt sjön ringde Tim & var på väg hem. 
Vi blev bjudna på goda hamburgare hemma hos dom. Mysigt att ses en stund även om det inte blev så länge. 
Dom skulle till Nässjö, till Amandas föräldrar och jag skulle hem & ta in hästarna. 
Stephie har haft elever nästan hela dagen så våra hästar fick en vilodag. 

Nu är granen ute och julen bortstädad. 
(null)

Skönt. 
Nu längtar vi efter våren. 
Just nu visar dock termometern -9 grader så våren känns lite avlägsen. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0