Promenad och uteritt

Vädret har varit jättefint idag, minusgrader men sol och ingen vind. 
Jag körde in lite ensilagebalar på förmiddagen och fixade lite till i stallet. 
Efter kaffet tog vi en promenad, vi gick ner till centrum och runt & in vid Labbarp. 
(null)
Man lider lite med änderna som måste simma i  det kalla vattnet. 
(null)

(null)

Vi hade rester kvar från helgen som vi åt när vi kom hem. 
Det blev ju ingen uteritt igår som vi brukar på söndagarna på grund av stormen. Men idag passade jag på i det fina vädret. 
Sigge var snäll och skrittade på snällt hela vägen. 
(null)

B var, trots kylan, sugen på en Banana Split till kaffet sen. Det fick bli en liten till mig, jag tycker inte om att äta kall glass på vintern & alla ingredienserna fanns inte hemma heller. 
(null)

Jag stickade en stund innan jag gick ut i stallet igen för att göra iordning Jonie till Stephie. Jag gick med henne till ridhuset sen & filmade dom lite. 
(null)

(null)

(null)

Jag gjorde en hamburgare till kvällsmat, kände att jag behövde nåt mer än bara knäckebröd. 
Dax att resa mig & gå ut. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0