Rensning

Det finns ju väldigt mycket bokföring här hemma. När vi sålde tryckeriet fick vi ta hem sju års bokföring för fem bolag. Det innebär galet många pärmar och sen har det ju fyllts på med fler under åren. 
Nu är det nytt år och det innebär att jag får slänga pappren för år 2014. 
Dom flesta pärmarna står på loftet på stallet men vi har en hylla här inne också. 
Den hyllan rensade jag idag. Kul tyckte Wilda!
(null)

Hon är verkligen med överallt, vad man än gör nästan. 
Tim kom förbi en sväng mitt på dagen. Han hade något ärende i jobbet hit ut till Bankeryd 
Hästarna stod färdiga när Stephie kom från jobbet. Tyvärr blev det ingen vidare ridning idag. Det var tre andra hästar där samtidigt och några störande i hagarna utanför. 
Det är svårt att träna programlinjer när det är så "många" i ridhuset. 
Bosse hade gjort kvällsmat när jag kom in. 
Risgrynsgröt med skinkmacka var riktigt gott. 
(null)

Nu ska hästarna få varsin godnattpuss och nattmat. 
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0