Selfieträning

Vi har fått ett par centimeter snö till här idag. 
Efter en halvlång frukost kom Stephie och vi gick ut i stallet. 
Båda hästarna gick ganska bra idag. Jag har börjat rida lite programlinjer nu inför tävlingssäsongen. Det finns en hel del tävlingar att åka på från mitten av februari om vi vill. Jag känner att det hänger lite på vädret, det får inte vara för kallt och inte för halt väglag att köra i. 
Vi tog en fika innan Stephie åkte hem igen. 
Jag har bara "pysslat" lite här hemma idag, vattnat blommorna, fixat med tvätten & plockat lite. 
Varit lat med andra ord 😅
Jag var ute i stallet & hade mys med alla pållarna. Försökte ta lite selfies med dom. Dom stora är hyfsat duktiga medan Bea behöver lite träning. 
(null)

(null)

(null)
Sigge bus

(null)

(null)
Mys Jonie

(null)
- Lilla Bea, smile 😃 Du ska se glad ut! 
Nu blev det bättre! 
(null)

(null)

Wilda har också tagit det lugnt idag. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Vi tog ett glas vin tillsammans med kex och ost på kvällen. 

Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0