Söndag

Jag slapp mockningen idag med. Stephie och Danne kom och fixade stallet innan vi red ut en sväng. 
Idag uppförde Sigge sig hela vägen. Han brukar hitta ett och annat spöke & hoppa åt sidan. En rotvälta var läskig idag men då var Jonie modig och gick först. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Hästarna fick sin lunch ute och vi gick in och fikade, Bosse hade bakat en sockerkaka. 
Sen gick vi ut på en promenad, tittade vi mot Habo sken solen men med blicken mot Jönköping var det igenmulet och dimma. 
(null)

(null)

Väl hemma igen lagade jag mat. Fläskytterfilégryta med hasselbackspotatis blev dagens meny. 
(null)

Wilda låg uppe på köksskåpen och spanade ner på oss. 
(null)

Efter maten och när hästarna var intagna tog jag en powernap sittande i soffan. Så skönt. 
Så fort jag tar fram stickningen kommer Wilda. Hon jagar både garnet och stickorna så det är inte lätt. Efter en stund somnade hon i mitt knä. 
(null)

Jag brukar gå ut i stallet runt sex halv sju & ge hästarna lite extra hö & fixa lite. 
Jonie vill ofta gosa en stund också. 
(null)

(null)

(null)
❤️
Nu sitter jag och tittar på det nya programmet Secret Song. Vet inte om jag tycker att det är så bra… Säkert kul för dom som blir överraskade, men som tv-program, nja eller nej rent ut sagt. Tummen ner från mig. 
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0