Storm

Oj vad det har blåst idag! Det har verkligen varit ISKALLT !
Jag tyckte synd om hästarna när jag släppte ut dom på morgonen. 
(null)
Lite snö har också kommit under natten. 
Just nu lyssnar jag på "Ärren bär jag med stolthet" av Emma Schols. Stallet tar ju drygt en timme så jag hinner lyssna en del då. Den här boken är väldigt gripande, sådär så att tårarna är nära. Det är inte många böcker som berört mig så mycket som denna. 
Igårkväll fick jag sätta på en annan bok för att kunna somna. En så kallad feel-good bok som jag egentligen inte gillar men den går bra att sova till. 
Vi åkte till granngården efter frukosten & köpte morötter till hästarna. Sen gick vi in på Rusta & köpte kattmat. Jag köpte också lite garn för att sticka något, har varit sugen på det ett tag & nu hittade jag lite billigt garn. 
(null)
Vi gick in på Ica Maxi och köpte varsin fralla till dagens sopplunch och lite kvällsmat. 
Det var så skönt att sätta sig under filten och dricka varmt kaffe när vi kom hem. 
(null)

Wilda värmer väldigt skönt med. 
Hästarna fick gå in tidigt på grund av stormen och iskyla. Krubborna var fyllda med morötter så dom blev glada. 
Jag roade mig med dammsugaren innan vi åt soppan. 
Hästarna vilade idag så jag körde annan träning istället. Fem kilometer på Crosstrainern och diverse styrka efteråt. 
Kvällsmaten var mumsig, vi köpte en bit smörgåstårta som var extra billig idag. 
(null)

Nu ska jag klä på mig ordentligt och gå ut i stallet. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0