Svår dans & nästan storm

Oj vad det har blåst inatt och idag. 
Vi trodde att vi skulle bli väckta av ett brak när det halvt nersågade trädet blåste ner, men icke. Det står stadigt kvar. 
(null)

När jag släppte ut hästarna i morse hade inte solen gått upp än men en stor måne lyste över oss. 
(null)

Det blåste så mycket att hästarna fick jaga sitt hösilage lite. Dom är alla experter på att välta ut det ur tunnorna direkt & då blåser det ju iväg. 
Vi tog en ganska lång promenad i solen. Det ser ju lite ut som vår på korten tycker jag, men det lär ju komma bakslag och bli vinter igen. 
(null)

(null)

Jonie hade vilodag så jag red Sigge vid tre när jag tog in dom. 
Jag fick börja med att upprepade gånger tala om vad en halvhalt är. Han vilade igår och då är han SiggePigg dagen efter. 
Det går åt många övergångar under hela passet för han glömmer fort, haha. Hade han varit människa hade han varit löpare & inte balettdansör 😂 
Stackarn som inte får välja själv! 
Usch, nu när jag sätter ord på det känns det inte helt bra. Han kanske är liksom helt omusikalisk och jag tragglar "danssteg" och koreografi dagligen med honom. Nästa dag har han glömt stegen igen medan jag tycker att han någon gång borde minnas något…
Nu fick jag något att tänka på 😅 
(null)
Plutten ❤️

Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0