Sista dagen

Jag sov halvdant inatt. Tur att ljudböckerna finns. 
Stephie jobbade sin sista dag på EY idag & blev "avtackad" med en fin blombukett. På måndag väntar nytt jobb på GT.  (null)
Hon kom hem redan vid lunch och vi tog med hästarna till ridhuset. 
Sigge var pigg men lyssnade ganska bra på mig ändå. Vi var nöjda efteråt….
(null)

(null)     
Eller ?! 😂😂
Att han gör ett hjärta(!?) med tungan på mitt hjärta kanske betyder något?! 😍❤️
Vi tar ett seriöst kort också. 
(null)

Klockan var halv två innan jag kom in & då hade Bosse gjort varsin räksallad som vi åt. 
(null)

Stephie åkte till Hökerum sen och red Rocky. 
Jag fick se en film efter & han är riktigt fin! 
Det har hänt väldigt mycket sen jag såg honom första gången. 
(null)
Han är ju precis nybliven fyraåring. 

Efter en välbehövlig powernap roade jag mig med bokföring på eftermiddagen/kvällen. 
(null)

Det märks faktiskt redan att det är ljusare längre på dagarna nu, solen nu går ner 15.50 här. 
(null)

Vi har ätit fajitakyckling ikväll & nu är det snart sovdags. 
Nattinatti 
Kram ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0