Uteritt och Rosegarden

Jag släppte ut hästarna & Stephie mockade sen medan jag åt frukost. 
Vi red ut tillsammans i snön när jag hade ätit klart. 
(null)

Kvart över tio var vi klara i stallet. Stephie skulle åka & rida Rocky också, det var därför vi red tidigt idag. 
B & jag tog en promenad. 
(null)
På tal om dom oplogade gångvägarna inne i Jönköping. Så här ser det ut på en "stor" gång & cykelväg i Bankeryd. Den "sopsaltas" & är alltid snöfri. 
(null)

(null)

Vi gick & diskuterade vad vi skulle äta & bestämde oss för att åka in & äta på Rosegarden. 
Det var lika gott som vanligt. 
(null)

(null)
Min glass ser ut som en orm (!?!)
Wilda var nöjd när vi kom hem & jag satte mig i soffan. 
(null)

Sigge låg också och sov när jag gick ut i stallet vid 18. Jag satt hos honom en lång stund medan jag pratade med en av mina systrar i telefonen. 
(null)

(null)
Pusspuss 

(null)
Han är så gosig plutten. 
När jag kom in tränade jag innan jag duschade. 
Igårkväll glittrade det som kristaller i den här "busken" men det var svårt att fota det i mörkret. 
(null)

(null)

Dags att nattfodra 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0