Vår i luften

Idag har det verkligen känts som vår. Solen har skinit från en klarblå himmel, så härligt. 
Hästarna har stått & njutit i solskenet så nu längtar man ännu mer till den "riktiga" våren. För jag förstår att det kommer bli bakslag på vädret. Vi har ju minst två vintermånader kvar.
Wilda var ute ganska länge på förmiddagen. Hon gillar ju också solen & lite varmare väder. 
Jag tog en hel del bilder på henne idag, har inte fotat henne ute på länge. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Vi åkte upp till Västersjön och promenerade.   Så skönt, vi ångrade att vi hade druckit kaffet innan, vi borde ha tagit med det & suttit där uppe i solskenet. Det får bli nästa gång. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Isen såg faktiskt ganska tjock ut fortfarande. 
Vi hade rester kvar från söndagens mat som vi värmde när vi kom hem. 
Jag red Sigge efter maten. 
Idag var han piggare än igår & hade halvt glömt bort vad en halvhalt är igen. 
Jag har tränat ganska många enkla byten på sistone, galopp-skritt-galopp. Idag red jag lite andra programlinjer med galopp-trav-galopp. Sigge fattade inget 😅  Trav, vadå? Skritt brukar det ju va’ Äsch då galopperar jag väl istället då. 
Vi "pratade samma språk" efter ett tag ändå så till slut kändes det rätt bra. 
(null)
Det är lite dregel som har hamnat i näsborren, inte snor. 
Jag körde lite styrketräning också innan jag duschade. 
Stephie åkte direkt till Hökerum & red Rocky efter jobbet. Hon kom förbi här sen och vi kvällsfodrade ihop. 
Nu är det sovdags igen. 
(null)

Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0