Bättre ridning idag

Jag red efter frukosten idag med. Sigge gick bättre idag men bytena till vänster krånglade lite. 
Han gjorde precis som igår, rullade sig grundligt efter duschen. 
Wilda lekte "Herre på täppan" & satt & tittade ner på oss. 
(null)
När hon ska ner vill hon ha lite hjälp…
(null)
Hon vill göra en mellanlandning så att säga. 
Jag åkte & handlade sen och när jag hade packat upp varorna satte jag mig i bilen igen. Stephie slutade tidigt och ville ha sällskap på stan en sväng. 
Hon gjorde några ärenden och sen gick vi till matmarknaden och köpte varsin Crêpes med Nutella.  
(null)

(null)
Efter ytterligare en sväng på stan köpte vi varsin god italiensk glass också. 
Det var såååå varmt så vi kastade oss i poolen när vi kom hem. 
Danne kom när han slutat jobbet & när vi badat klart åkte S&D & hämtade pizza. 
(null)

Sen spelade vi en canasta, proppmätta och jättetrötta. 
Hästarna har fått sin nattamat och jag har lagt mig, fortfarande alldeles för mätt! 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0