Blått finger

När jag kom in från stallet kände jag en stickande känsla i mitt långfinger. Jag kände igen det & skyndade mig till handfatet för att kyla ner det snabbt. 
(null)
Det har ju hänt förut. 
Något blodkärl går sönder & fingern blir blå och svullen. Konstigt…
Halv elva träffade vi Ester och Magnus för att ta en promenad. 
(null)

(null)
Vi klarade nästan hela rundan utan regn, en skur kom över oss när vi nästan var hemma.    Vi blev bjudna på fika hos dom idag igen. 
Vi gjorde lax med potatis, morots och palsternacksklyftor i ugnen till middagen. 
Stephie och jag red tillsammans idag också. Sigge (eller är det jag) gjorde bytena bättre än igår & det var så skönt.
Nu är det dax för dagens sista stalltjänst. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0