Calle till SM-final

Idag var det betydligt svalare ute och lite mulet. 
Jag kom på att jag behövde ett par nya byxor till imorgon så vi tog en sväng in på stan. 
Ganska snabbt hittade jag ett par som jag tyckte om så det var smidigt. 
På vägen hem passerade vi Rickarp där våra halvsystrar Karin och Maggi har sina hästar. 
Dom var på plats så vi stannade och pratade lite. 
(null)

När vi kom hem satte vi på kaffe & så kom Stephie och Danne med gott fikabröd från Landhs. Både wienerbröd och sockerbullar, mums! 
Efter det packade Mia & Roger bilen för att åka vidare till Rogers bror i Väröbacka. 
(null)
Tack för dom här dagarna! Vi hade väldig tur med vädret kan man lugnt säga! 
Jag hade lovat att hjälpa till på Ponny-SM tävlingarna på Jfk en stund på eftermiddagen. Stephie åkte med & tittade under tiden. 
På vägen dit mötte vi en liten söt orädd räv!
(null)

(null)

Jag satt som "knappare" & skrev in siffrorna i datorn. Tacksam för att jag inte behövde skriva då domaren var från England… 
(null)
Utsikt från min position längst in i transporten. 
På kvällen var det dags för Alicia och Calles andra SM-kval. 
Stephie coachade dom superbra, som vanligt. 
(null)

(null)

(null)
Dom var så fina och duktiga och kvalificerade sig till morgondagens final! Så roligt! 
Nu måste jag duscha & sova för att orka upp tidigt imorgon. 
Sov gott 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0