Dubbel Punktering

Det har regnat ganska ordentliga skurar idag. Hästarna undrade flera gånger om jag inte skulle ta in dom. Men dom hade regntäcken på och det var som sagt skurar & inget ihållande regn. 
Jag stannade inne och dammsög på förmiddagen. 
Åke, vår granne, kom förbi mitt på dagen och uppdaterade oss på hur det är med stackars Lena. 
Hon har punkterad lunga på två ställen.
Hon ligger kvar med smärtlindring och var allt annat än pigg. 
Hon var väldigt tacksam för att jag "hjälpte" henne igår & bad Åke köpa choklad till mig. 
(null)

Vi planterade våra hallonplantor sen. Nu hoppas vi på bra skörd om något år. 
(null)

(null)

Jag var & handlade och hämtade ut ett paket efter maten plus postade iväg klippskären på slipning. 
Stephie & jag red tillsammans efter hennes jobb. Båda hästarna var duktiga idag även om bytena strulade först. 
(null)

Dagens Wilda bilder, hon ligger på ryggstödet på sin favoritstol. 

(null)

(null)

Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0