Elvis på bio

S & D kom efter frukosten & gick med mig & Sigge på en skogstur. 
(null)

(null)

Vi har haft ganska mulet väder med ett par regnskurar idag med. Ganska blåsigt & lite kallt har det varit. 
Jag städade huset sen, fick lite hjälp (eller stjälp) av Wilda, hon gillar dammvippan. 
(null)

En pw blev det på eftermiddagen. Jag gick runt Attarpsdammen idag. 
(null)
Vi brukar klä oss för varmt när vi går så idag tänkte jag inte göra det utan gick i kortbyxor och t-shirt. Det innebar att jag gick och frös dom första kilometrarna. Men går man riktigt fort blir man varm till slut. 
Tjugo över fem kom S&D & hämtade B & mig för att gå på bio. 
Vi såg Elvis. 
(null)

Den var sådär, väldigt rörig i början framförallt och många korta snabba klipp som man knappt hann med att se. Men jag gillar ju musiken så det vägde upp det hela. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0