Exgranne på besök

Jag red efter frukosten idag. Sigge kändes fin och gjorde några bra byten. 
Calles ägare kom & dom & Stephie åkte till Jfk för att träna på SM-banan. 
S & jag tog en pw runt Labbarp i det lite kyliga vädret. Vart tog sommaren vägen???
Sen bakade vi en kladdkaka, vispade grädde och "snoppade" jordgubbar inför dagens fikabesök. 
(null)

Vår före detta granne Malin med sambo och två barn kom & hälsade på. 
Det blev en lååång fika med mycket prat och skratt. Jättekul att ses igen, vi saknar Malin som granne. 
Det är bäst att jag gör klart stallet nu & duschar & går & lägger mig för imorgon ska jag upp tidigt! 
Wildabilden:
(null)

Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0