Fikabesök & Familjemysdag

Vi fick finbesök idag redan vid halv tio. 
Annika & Peter från Göteborg kom och deras vänner från Lidköping. 
Dom sammanstrålade här för att åka till Linköping ( & sedan vidare till Öland) tillsammans. Dom ville åka i en bil så deras önskan var att Peter & Annikas bil skulle få bo här till torsdag. 
Och det får den naturligtvis göra. 
Kul att träffa dom igen. Dom var här på min 50-årsfest och sen har vi nog bara träffats en eller två gånger efter det. 
Solen sken så när dom åkte la vi oss i solen en stund S & jag. 
Danne dök upp en stund senare & då körde vi pooleyboll. Tim och Amanda kom också och förstärkte lagen i poolen. 
Vi blev hungriga & ingen var sugen på att laga mat så S&D åkte till Route66 & hämtade mat. Jag valde rödspätta med remouladsås (!) lite otippat kanske att beställa det från "pizzerian". 
Men den var helt ok. 
Efter maten spelade vi sexmannacanasta. 
Tim och Amanda åkte hem till sig vid halv sju & då drog jag på mig ridkläderna & gick till ridhuset för att jogga Sigge lite. 
(null)

En mysig dag tycker jag. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0