Finbesök

Klockan ringde 06.15 i morse & jag gick ut och fodrade hästarna inne direkt. 
När jag hade ätit frukost gick jag ut igen och gjorde iordning både Sigge och Calle. 
Stephie kom vid åtta och vi gick till ridhuset och red en stund. Sigge kändes fin idag & Calle skötte sig bra han med. 
(null)

Vid tio, när jag precis hade hunnit bli klar i stallet och duschat kom min fina Syster Mia och hennes Roger. 
Tim och Danne dök också upp en stund senare. 
Det har varit +34 grader här idag så det blev en dag i solen men mest i poolen. Många polleybollmatcher har vi hunnit med. 
(null)

Wilda var också med ute
(null)

Till lunch åt vi Caesarsallad som vi fixade tillsammans. 
(null)
Lite senare åt vi jordgubbar och glass. 
Tim åkte vidare sen till Oknö där Amandas föräldrar har en stuga. 
Vid fem kom Rebecca och Alicia och hämtade Calle för att köra honom till JFK där ponnySM börjar imorgon. 
På kvällen åt vi grillspett och spelade "Med andra ord" 
(null)

En varm & mysig dag. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0