Goda vänner (M&M)

Jag var ensam hemma på förmiddagen, 
B hade en uppflygning. 
Så efter frukosten gick jag ut med Wilda. 
(null)

Liljorna blommar fint nu. 
(null)

(null)

(null)

Stephie kom strax före tolv & följde med mig och Sigge ut i skogen. 
Sen kom Mats & Marie och vi åt lunch bestående av sill & potatis. 
Till kaffet åt vi jordgubbar med glass. 
Vi fick en liten regnskur på oss när vi var ute på promenad men kläderna torkade snabbt igen. 
(null)

Det blev en omgång canasta också, Marie & jag spelade tillsammans och vann. 

"PonnyCalle" kom tillbaka idag så nu är det tre pållar i stallet igen. 
(null)
Solnedgång fångad genom ett något smutsigt fönster. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0