Härlig sol igen

Idag fick vi sommar igen vädermässigt. Drygt 20 grader & sol från en mestadels blå himmel. 
Jag gick upp halv sju & släppte ut hästarna. När jag också hade ätit frukost gick jag ut för att rida. 
Skönt att rida innan det blev för varmt. 
Vi började själva & sen kom Stephie och hjälpte mig. Vi tränade mycket skolor idag, det är tävling om två veckor. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sigge fick bli badad efter igen & jag behövde också en dusch kan man lugnt säga. 
Stephie & jag solade sen, det var riktigt varmt så vi tänkte bada lite med. Men i poolen var det kyligt, bara 27 grader för B hade fyllt på vattnet & kylt ner det. 
Nu är ju inte 27 iskallt egentligen men vi har blivit vana och bortskämda med 30. 
Vi hoppade i ändå till slut. 
Det blev grillat till middag. Fläskfilé och majskolvar med färskpotatis och bea. 
Vi la oss lite till i solen sen innan vi tog in hästarna & gick på en promenad. 
(null)

Vi gick ner till centrum och köpte några trisslotter till B som har namnsdag imorgon. 
Kvällen var skön så länge som solen var uppe så vi drack ett litet glas vin på uteplatsen. 
Nu ska jag nattfodra. 
Wilda sover redan som vanligt. 
(null)

Vilken stil hon har! 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0