Långsamt & länge

Vår nyplanterade tuijahäck växer fint men det gör även ogräset mellan plantorna. 
Så idag rensade jag bort det, bland annat tistlar som stacks - inte skönt. 
B åkte till flygklubben efter kaffet. 
Jag kollade med Anette om hon ville umgås lite men hon var inte hemma & Ester är oxå borta så jag tog på mig träningskläderna & gick ut och sprang. 
Det blev en långsam långtur idag. Det var soligt, varmt och svettigt men jag hade med mig en vattenflaska så det gick bra. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Efter en välbehövlig dusch och lite mat gick vi ut och klippte häcken. 
(null)

Åke kom över med lite nyuppgrävd färskpotatis till oss & berättade att Lena var lite sämre igen på grund av att hålet i lungan har blivit större. 
Vi satte oss på uteplatsen en stund på kvällen & tog en öl i baren, lite ostbågar och spelade ett par omgångar Yatzy 
Dagens Wildabilder
(null)

(null)
Gosan 
Nu ska jag gå ut och gosa hästarna med och mata dom. 
Stephie har äntligen gått på semester idag, troligen Tim också. Hans jobb är ju lite mer "flytande". 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0