Matleverans

Jag vaknade 07 i morse (det skrev jag kanske i förra inlägget) 
Hästarna fick gå ut & jag fixade stallet innan jag åt frukost själv. 
Stephie kom halv tio & då åkte vi till Jfk igen för att titta på D-ponnyernas SM-final. 
Vi åkte hem & drack kaffe & sen åkte Stephie tillbaka till Jfk med Alice (från Växjö) 
Jag gick istället ut till Sigge & sadlade honom.
Han har fått vila i tre dagar nu & jag förväntade mig ett något " jobbigt" pass då han brukar vara lite för pigg och lite för stark efter en sån vila. 
Men han kändes inte så tokig, jag red mest övergångar & lösgörande. Vi blev svettiga båda två. 
Jag & Stephie gjorde en Kreolsk gryta till middag. Med fläskfilé och cabanoss bland annat, den blev god. 
Vi packade resterna och körde in till Tim med dom. Han kom hem sjuk från Oknö redan i fredags & blev glad över att få lite färdiglagad mat. 
(null)

(null)

Det var skönt att sitta i soffan ikväll och göra ingenting. Nu ska jag nattfodra & sen hoppas jag att jag kan sova bra & länge inatt. 

Alicia och Calle red SM-finalen igår och gjorde sin bästa start på detta meetinget. Så roligt!
Det har verkligen hänt mycket med ekipaget det sista halvåret. 
Dom slutade nia totalt av nitton starter i hennes klasser, jättebra gjort! 
(null)
Fina, goa Catching Fire "Calle "

Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0