Padelpremiär

Det blev ridning efter frukosten idag. 
Stephie kom och hjälpte mig, vi har kört lite "special" i två dagar för att få Sigge att balansera upp sig själv lite bättre. Idag kändes det mycket bättre än igår. 
Vi gjorde corn flakeskakor till kaffet, det var flera år sen vi gjorde dom senast men nu var vi sugna på dom igen. 
Sen åkte S, D & jag in till Jönköping för att köpa födelsedagspresent till Bosse. 
Vi hittade det vi skulle ha och jag köpte några tröjor på rean till mig själv också. 
Klockan blev mycket så vi köpte med mat från Mr Rice hem. 
När vi hade ätit klart drog vi på oss träningskläderna och åkte till Hallby för att spela padel. 
Man ska ju vara fyra som spelar och Amanda mådde inte bra så det var Stephie, Danne, Tim och jag som körde. 
(null)

(null)

Det var jätteroligt! 
Vi spelade i över tre timmar! 
Svettigt men jättekul! 
Nu har jag druckit te & ätit en tonfiskmacka (lärde mig gilla det i USA; tunasandwich 😋) 
Smidigt och mättande. 
Hästarna väntar på mig därute så det är bäst att jag reser på mig. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0