Restaurangbesök

Vi red på förmiddagen Stephie och jag. 
Sigge gick hyfsat, vänsterbytena är svåra tycker både Sigge och jag. 
Men vi kämpar vidare. En vacker dag kanske det funkar…
(null)

Stephie och Danne hade jordgubbar med sig, som dom var & plockade igår, som vi fikade på tillsammans efter ridningen. 
Sen ville Bosse åka ner & äta på stan. Jag har inget favoritreställe nu, jo jag gillar Blackstone men dit går man på kvällen. 
Vi provade restaurang El Gordo. Det ligger fint vid Munksjön & det var lä på deras uteservering, annars blåste det ganska kallt idag. 
(null)
Dom hade bara en lunchrätt, ryggbiff med rödvinssås. 
(null)
Jag är inte imponerad tyvärr. Smakade bara ok och jag blev inte mätt & då ska ni veta att det krävs inte mycket för att jag ska bli mätt. 
När vi kom hem tittade jag på derbyhoppningen från Falsterbo på tv och sen tog vi en promenad B & jag. 
(null)

Kvällen blev fin & vi satt på uteplatsen en stund, grillade en korv & spelade yatzy. 
Snart dax att nattfodra 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0