Rida, cykla och promenera

Det nysådda gräset bakom uthuset börjar ta sig. Det gör även tistlar och diverse ogräs som växte där förut. 
Så vi ägnade ett par timmar åt att rensa bort oönskade växter. 
Stephie kom efter kaffet & vi gick till ridhuset med Sigge. 
Jag blir så frustrerad när jag gör samma fel gång på gång. Stackars Stephie får tjata om och om igen. 
(null)

(null)
Fina Sigge ❤️
S åkte hem till sig och åt & B & jag åt spagetti med köttfärssås som fanns kvar sen sist. 
Halv fem tog jag in hästarna & cyklade till Stephie. Vi tog en lång promenad nere vid Vättern och Domsands hamn. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sen cyklade jag hem igen & gjorde hamburgare till kvällsmat. 
(null)

Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0