Same same

Det känns inte som om det händer något värt att skriva om här. 
Jag städade huset på förmiddagen, skurade alla golv också. 
(null)

Sen åkte vi in till Jönköping. Systemet började vi med & åkte sen till City Gross. Efter det körde vi till Rusta och där köpte jag min namnsdagspresent från Stephie, en kettlebell. 
Ö&B och Arken zoo fick också varsitt snabbt besök. 
Stephie hade gjort iordning hästarna när jag kom hem så jag bytte om & gick ut. 
Jag var inte helt nöjd med Sigge, men jag är inte nöjd med mig själv & min ridning heller så det är troligen inte alls hans "fel" 
B flög på em/kvällen så jag tog en ensam promenad i det fina vädret. 
(null)

Jag gick upp vid Torps gård där vi hade hästarna på sommarbete förr. Där byggs det för fullt, så tråkigt! 
(null)

Sen gick jag ner mot Labbarp där det snart är dags att skörda rågen. 
(null)

Dom har planterat ganska mycket majs i år, som växer så det knakar. 
(null)

Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0