Sämre väder

I natt har det regnat en hel del. Dagen har varit "torr" men blåsig & lite "kylig", om nu +21 grader kan benämnas som kyligt.
B flög ut till Visingsö för att fixa lite vid flygfältet där. 
Eftersom det inte var superväder ute städade jag och tvättade. 
Stephie & Danne kom och gick med ut i skogen när jag red Sigge. 
(null)

En klistund blev det efteråt också. 
(null)

S & D åkte ner på stan en sväng sen & jag tog ut Wilda en stund. 
Hon smög på småfåglar 
(null)
och jagade insekter. 
Vi åt spagetti med köttfärssås när B kom hem. 
På kvällen sprang jag fem kilometer, det gick hyfsat lätt idag. 
(null)

(null)

(null)
Andra skörden är slagen idag. 
Vi grillade varsin korv till kvällsmat & satt ute en stund. 
Wilda låg uppe på sin "klätterställning" & tittade ner på oss. 
(null)
Även inne ligger hon gärna uppe vid taket och ser ner på oss. 
(null)

& när hussen & matten är borta "dansar" katten på bordet. 
(null)
Inte tillåtet! 
Nu ska jag gå ut till hästarna. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0