Tråkigt väder

Idag har det regnat av & till hela dagen. 
Inget roligt alls. 
Jag red efter kaffet, Stephie kom och "körde" lite med mig. Jag rider ofta lite " mellanmjölk" som vi kallar det medan Stephie vill att jag ska spänna bågen lite mer om ni fattar. Det vill ju jag också egentligen men jag har en förmåga (?!) att nöja mig med lite mindre. 
Nöjda och svettiga gick vi tillbaka till stallet. 
B hade lagat mat när vi kom in & det uppskattas, händer inte ofta tyvärr. 
Stephie och jag tog en lång promenad & lyckades pricka mellan regnskurarna. 
(null)

Resten av kvällen har varit i soffläge utom när jag har tagit hand om tvätten och tränat lite. 
En ganska händelselös dag i mitt liv. 
Dimman ligger tät på fälten här utanför nu ikväll. 
(null)

God Natt 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0