Varmaste dagen på 75 år

Vi har haft 37 grader här idag. 
(null)
Alltså det är i varmaste laget även för mig! Men jag vill ha inte klaga egentligen, det har blivit många timmar i poolen. 
Vi har bara badat & solat (eller suttit i skuggan)& druckit massor med vatten hela dagen. 
Peter & pojkarna kom och badade ett tag också. 
(null)
Han ser inte så nöjd ut Felix men det tror jag nog att han var. Bad & fika hör till hans favoriter. 
(null)

(null)
Min fina Syster Mia ❤️
(null)
Och min fina Dotter tillsammans med oss. 
Vi åt laxsida med potatis idag och mer jordgubbar till efterrätt. 
Jag gjorde en drink också, en Froze, som blev ganska god, tyckte jag. 
(null)

(null)

(null)

På kvällen grillade vi korv. 
God Natt 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0