Äntligen

Sigge och jag tog en tur i skogen efter frukosten. Det gäller att passa på innan det blir för varmt längre fram på dagen. 
(null)

När jag kom tillbaka tog vi tag i växthuset igen. 
Nu är det äntligen färdigt, så skönt. 
(null)

Sen flyttade vi på en stor hög med stenmjöl. Vi skottade två släpkärror fulla och körde in på gården och tömde dom där. 
Efter det lastade vi släpkärran full med sten ifrån jordkällaren och körde till sortergården med det. 
Jag hann med ett, eller två dopp i poolen också. Det har varit riktigt soligt och varmt idag med. 
När dagens "jobb" var klart åkte jag bort till Stephie och så tog vi en promenad nere vid Vättern. 
(null)

(null)

Väl hemma igen gjorde B & jag varsin hamburgare & satt framför tv:n en stund före läggdags. 
Dagens Wildabild
(null)

God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0