Årets första MC-tur

Dagen började som vanligt med stalltjänst. Jag skurade en vägg i Sigges box också innan jag gick in & åt frukost. 
Sen var det dags för styrketräning igen vid växthusbygget. 
Jag bar massor av plattor & högtryckstvättade dom, tungt som tusan. När dom var rena fortsatte jag att bära upp sten ur jordkällaren. 
Vi höll på till halv två, då var vi hungriga. Jag gjorde laxfiléer med philadelphiaost och klyftpotatis, morot & palsternacka i ugnen. 
Jag skrattade lite för mig själv när jag tog in på och insåg att Sigge & jag hade matchat vår klädsel idag. 
(null)

Vid fyra klev vi upp på MC:n & åkte upp till Ester och Magnus. 
Årets första tur (lite sent)  gick till Hjälmseryd som ligger mellan Sävsjö & Vrigstad. 
Där finns ett amerikanskt 50-tals café som ägs & drivs av Suzy & Lennart. 
(null)

(null)

Lennart & Bosse åkte MC ihop i ungdomen. Vi har inte träffat dom på hur länge som helst. 
Det var ett jättemysigt ställe där jukeboxen spelade go musik medan vi mumsade på jättegott fika. 
(null)

Vi fick lite regn på oss på hemvägen men kläderna höll oss torra. 
19 mil åkte vi sammanlagt idag. 

Sov gott 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0