Benskörheten

När morgonsysslorna i stallet var klara så fyllde jag en hink med vatten och såpa & skurade "framsidan" på boxarna. 
(null)
Det gäller att skura före frukosten för efter den är det jobb med växthuset som gäller. 
Vi skottade i jord idag så snart är det dags för väggar & tak. Det återstår lite jobb på "baksidan" in mot grannen (Imlands) 
(null)

Vi åt lite gulasch och tog en snabb dusch sen innan vi åkte iväg åt varsitt håll. 
Jag hade tid för bentäthetsmätning uppe på sjukhuset. Det är nog tre år sen sist och nu hade avdelningen flyttat & fått helt nya maskiner. 
Svaret dröjer minst två veckor så det är bara att vänta. 
Jag red direkt när jag kom hem. Sigge kändes fin idag, vi gjorde ett byte åt varje håll som var rena & utan att dra iväg efter. 
Vi grillade varsin korv när B kom hem & sen tog jag en kvällspromenad runt Labbarp. 
(null)

Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0