Dramatisk morgon

När jag kom in från stallet ropade Bosse till mig att det hade varit en sprängning i Jönköping i natt. 
Han visade mig en bild (från fb) som visade Tim & Amandas hus 😱

(null)


Jag ringde upp Tim direkt och det visade sig som tur var att det inte var i deras hus sprängningen var utan på andra sidan gatan. 
T&A har inte hört något utan fick se det på nyheterna på TV tidigt i morse. 
Till saken hör att porten bredvid deras blev sprängd i Borås! 
Vad är oddsen liksom?!
Vi har jobbat på växthuset hela dagen igen. Idag var det odlingslådor som skulle göras. Det var inte smidigt men vi kom en bit i alla fall. 
(null)

Karin och Maggi kom förbi en sväng och lämnade en present. Dom var på väg till stallet för att rida så det blev en liten pratstund ute bara innan dom åkte igen. 
(null)

Stephie kom en sväng efter jobbet och gick med mig och Sigge till ridhuset. Det blev inte så mycket ridet för jag har så ont i revbenen. Jag var klantig häromdagen när jag var i poolen & skulle gå upp på kanten, la mig på magen men lyckades " kana" & knäcka till ett par revben. Inte skönt kan jag lova. 
Jag åkte med S till Ica sen & när handlingen var avklarad tog jag en promenad hem. 
(null)

Nu hoppas jag kunna sova mer än natten som var, med hjälp av Alvedon och Ipren. 
God Natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0